קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

ארוחת ערב: מרק תירס מתוק עם קרם אבוקדו

ארוחת ערב: מרק תירס מתוק עם קרם אבוקדו
ארוחת ערב: מרק תירס מתוק עם קרם אבוקדו נטול גלוטן, וצמחוני מרק. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 14 גרם של שומן, וסך הכל 214 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי טימין, צ'ילה דה arbol, גרעיני תירסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: ארוחת ערב הערב: כריך סטייק עם תירס, עגבניות ואבוקדו, ארוחת ערב: תירס מתוק וסלט שעועית שחורה, ו ארוחת ערב: מרק עגבניות טרי עם ממרח אבוקדו קלוי.

הוראות

1
בסיר גדול, לחמם את החמאה על חום בינוני; כאשר הוא קצף, להוסיף את תפוחי האדמה, בצל, צ ' ילה, טימין ולהפוך את החום לנמוך. מבשלים בעדינות במשך 10 דקות עד תפוחי האדמה מתחילים להפוך שמנת.
מרכיבים שתצטרך
2
להגדיל את החום גבוה ולהוסיף את התירס, עלי כוסברה, חצי חלפיניו, קמצוץ של מלח וכמה טחינה של פלפל שחור. לבשל, ציפוי בחמאה, במשך דקה בערך, ולאחר מכן להוסיף עשר כוסות מים. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים במשך 30 דקות, או עד התירס ותפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, מחית את האבוקדו עם קרם פרש ושאר חלפיניו, הוספת מיץ ליים, מלח ופלפל לפי הטעם. אני יותר מהכפלתי את מיץ הלימון שנדרש במתכון.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים את המרק לקערה גדולה, משליכים את צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את תערובת התירס לתוך בלנדר עם קצת מהנוזל להתמזג במהירות נמוכה עד מחית.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף כוס של הנוזל ומתמזג על גבוה, מוסיף את הנוזל בשלבים עד המרק יש את העקביות של שמנת כבדה. טעם לתיבול ולהתאים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים עם מנה של קרם אבוקדו, עלי כוסברה מפוזרים, ופרוסות דקות של אבוקדו, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך