קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

בוריטו נקניק וביצה

בוריטו נקניק וביצה
מתכון בוריטו נקניק וביצה יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בערך 20 דקות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 450 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך אבוקדו, שעועית פינטו, בצל דק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב האבוקדו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כקינוח. נסו בוריטו ארוחת בוקר ביצים ונקניקיות, ביצים מקושקשות ובוריטו ארוחת בוקר עם נקניק ועוד 5 מ ' לקפל וללכת, ו בוריטו דה פולו (בוריטו עוף) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בקערה; מפזרים 1/8 כפית מלח 1/8 כפית פלפל שחור. זרוק בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
2
ממיסים חמאה במחבת בינונית ולא דביקה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שום ונקניק למחבת; מבשלים 3 דקות או עד הנקניק הוא השחמה, ערבוב להתפורר. מערבבים ביצים; מפזרים 1/8 הנותרים מלח כפית 1/8 פלפל. מבשלים לעקביות הרצויה, ערבוב לטרוף.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום.
5
טורטיות חום על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
6
מקום 1 טורטייה על כל אחד 4 צלחות. מחלקים שעועית באופן שווה בין טורטיות, מתפשט לשכבה דקה, משאיר גבול 1/4 אינץ'. מחלקים תערובת ביצה באופן שווה בין טורטיות; העליון עם תערובת צנון פרוסות צ ' ילה.
מרכיבים שתצטרך
7
תגלגלו כל בוריטו בג ' לי-רול.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים 1 כף בצל ירוק על כל מנה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא של ג 'ימי ג' ון Vin De כריך פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
כריך יין פינו נואר של ג 'ימי ג' ון
ה "פינו נואר" הופק ובקבוק על ידי יקב ה "פולק מאשין", והיינן קני ליקיטפרקונג.