קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות16
דיאטותפסקאטרית
מגזין

בייגל סלמון מעושן וגבינת שמנת ירקות

בייגל סלמון מעושן וגבינת שמנת ירקות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון מעושן וגבינת שמנת ירקות בייגל. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 80 גרם של שומן, וסך הכל 840 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 2 . הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. אם יש לכם בייגל שומשום, גזר, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו בייגלים מחיטה מלאה עם גבינת שמנת וסלמון מעושן, בייגל סלמון מעושן עם גבינת שמנת, ו סלמון מעושן ובייגלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
פורסים את הבייגלים לחצי אופקית וממרחים כף אחת של גבינת השמנת הצמחית על החצי התחתון של כל בייגל. מסדרים 2 פרוסות סלמון מעושן על גבי גבינת השמנת ומניחים את חצאי הבייגל הנותרים על גבי.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
בייגלבייגל
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2
חותכים את הבייגלים במחצית לרוחב ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בייגלבייגל
1
מניחים את גבינת שמנת, בצל ירוק, גזר, סלרי, צנון, מלח ופלפל בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה ומערבבים במהירות נמוכה עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.