קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

במיה מטוגנת

במיה מטוגנת
במיה מטוגנת עשויה להיות רק תוספת שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 1 . מנה אחת מכילה 1235 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 65 גרם שומן. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לך שמן צמחי, במיה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, במיה מטוגנת ללא גלוטן (כן, אני מטוגן זה!), ו במיה מטוגנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.