קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בננה-פודינג ראמן קוקוס

בננה-פודינג ראמן קוקוס
פודינג ראמן בננה קוקוס יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 29 גרם של שומן, וסך הכל 505 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -40 דקות. גשו לסופר וקנו צימוקים זהובים, ג'ינג'ר מגובש, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: Banananan ו פודינג קוקוס, פודינג קוקוס בננה, ו שייק פודינג בננה-קוקוס.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 350 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את האטריות בקערה, מכסים במי ברז חמים ומשרים, מרפרפים פעם אחת, במשך 10 דקות; האטריות צריך להתפרק בקלות.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מסננים היטב; לזרוק עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
4
לטאטא את הביצים, סוכר, חלב קוקוס, שמנת חמוצה, תמצית שקדים, הל, זרעי אניס וקורט של מלח בקערה גדולה. מערבבים את האטריות, צימוקים וג ' ינג ' ר עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
חלב קוקוסחלב קוקוס
אניסאניס
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
הלהל
פסטהפסטה
צימוקיםצימוקים
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
חמאה צלחת אפייה מרובעת 8 אינץ'; להפיץ את הבננות בשכבה, ואז לשפוך את תערובת אטריות על גבי.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
חמאהחמאה
פסטהפסטה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מפזרים קוקוס ושקדים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
קוקוסקוקוס
7
אופים עד חום זהוב להגדיר, על 1 שעה 10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בואו מגניב לפחות 1 שעה לפני חיתוך.
9
צילום: יונהי קים

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2(חוֹרֶף)שקדים פרוסיםשקדים פרוסים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרע אניס, מרוסקזרע אניס, מרוסק2בננות, פרוסות דקבננות, פרוסות דק397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגוררקוקוס מגורר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש, קצוץג'ינג'ר מגובש, קצוץ2largesביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.הל קרקעהל קרקע255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות אטריות ראמן, מנות תיבול מושלךחבילות אטריות ראמן, מנות תיבול מושלך8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, נמסה, ועוד עבור משומןחמאה ללא מלח, נמסה, ועוד עבור משומן

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. הסלבאך אוסטר זלטינגר הימלרייך ריזלינג קבנט הלבטרוקן עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
Selbach Oster Zeltinger Himmelreich Riesling Kabinett Halbtrocken
# 95 Wine Spectator Top 100 של 2017זה עשיר יותר ופחות מנטה מהרגיל אבל אני אוהב את העושר בבציר זה, אשר יכול להשתמש קצת גראס; אז לצפות יין עם יותר תפוח ופחות מנטה; דברים פריכים. החבילה נקראת Heel ומימין Anrecht, שממנו אחד השלישייה הגדולה של יינות en-bloc מגיע.