קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

בסגנון אסייתי חריף ספגטי

בסגנון אסייתי חריף ספגטי
בסגנון אסייתי חריף ספגטי הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 604 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם בצל, מרק עוף/ירקות, ספגטי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף אדיר של 91%. נסו ספגטי צ'ילי מתוק בסגנון אסייתי עם כרוב, חריף אסיה ספגטי סקווש, ו סלט ג'ינג'ר ספגטי פיקנטי (אסייתי) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

ניתן לשלב את אסיה עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. לובנזי שנין בלאן עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
לובנזי שנין בלאן
לובנזי שנין בלאן
יין יפה כמו קייפטאון עצמה. 100% נבחר ביד שנין בלאן גדל באזור סווארטלנד המפורסם של דרום אפריקה. מיוצר באמצעות תערובת ענבים שמקורם באוסף מגוון של קרקעות סווארטלנד, כאשר כל פיסת אדמה שמה את חותמה על היין הסופי. מיועד לאותם ימי שמש חמים שלא נראה שהם מסתיימים.