קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות5
ציון בריאות26
מגזין

בקלה ונזיד דגים עם מתכון לחם שום

בקלה ונזיד דגים עם מתכון לחם שום
בקלה ונזיד דגים עם מתכון לחם שום עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-5 מנות. מנה אחת מכילה 691 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שיני שום, סלרי, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -35 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכונים דומים: מתכון Bacalao דגים פורטוריקני, תבשיל דגים ים תיכוני עם טוסט שום, ו מתכון לחם שום.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות סן מרזנו או מותג איכותי אחר, מנוקז, נמחץ ביד עם מיץ שמורותעגבניות סן מרזנו או מותג איכותי אחר, מנוקז, נמחץ ביד עם מיץ שמורות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קובץ codקובץ cod2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש3(חוֹרֶף)קמחקמח4שיני שוםשיני שום227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיית צ'וריסו גראונדנקניקיית צ'וריסו גראונד16צדפות Littleneck, שפשףצדפות Littleneck, שפשף5ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדול20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות1קבוצותפטרוזיליה איטלקית קצוצה לקישוטפטרוזיליה איטלקית קצוצה לקישוט5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס לא מבושל, קלופים ומפורריםשרימפס לא מבושל, קלופים ומפוררים4sprigsקורנית, עלים נקטפוקורנית, עלים נקטפו

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

בקלה בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו