קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בראוניז מערבולת קטיפה אדומה

בראוניז מערבולת קטיפה אדומה
בראוניז מערבולת קטיפה אדומה עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 430 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן. 362 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. אם יש לכם סוכר, קמח, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. עם כפית ציון 28%, המנה הזו לא כל כך מעולה. נסו בראוניז מערבולת קטיפה אדומה, בראוניז מערבולת עוגת גבינה קטיפה אדומה, ו בראוניז מערבולת עוגת גבינה קטיפה אדומה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: תבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
חמאה תבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ', והניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
שכבת בראוני: בסיר על חום בינוני ממיסים את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוציאים את החמאה לקערה גדולה ומוסיפים את הסוכר, הווניל, אבקת הקקאו, המלח, צבעי המאכל והחומץ, לפי הסדר הזה, מערבבים בין התוספות.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
אבקת קקאואבקת קקאו
ונילוניל
חומץחומץ
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מקציפים את הביצים בקערה קטנה ומערבבים לתערובת הקקאו. מקפלים פנימה את הקמח עד לאיחוד קל. מערבבים פנימה את אגוזי המלך ויוצקים את הבלילה לתבנית האפייה המוכנה, וחוסכים 1/4 כוס מהבלילה לחלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
אגוזי מלךאגוזי מלך
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
8
שכבת גבינת שמנת: מערבבים יחד את גבינת השמנת, הסוכר, הביצה והווניל בקערה בינונית. מורחים בעדינות את שכבת גבינת השמנת על גבי בלילת הבראוניז בתבנית. מקציפים את בלילת הבראוניז שנותרה מעל שכבת גבינת השמנת. בעזרת שיפוד או קצה סכין, גררו את הקצה דרך תערובת גבינת השמנת ליצירת תבנית מערבולת.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
מורחיםמורחים
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
סכיןסכין
קערהקערה
מחבתמחבת
9
אופים את הבראוניז למשך 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מוציאים למתלה קירור ומניחים להם להתקרר לחלוטין לפני החיתוך.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, מרוכךגבינת שמנת, מרוכך12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2ביציםביצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבע מאכל אדוםצבע מאכל אדום1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1stickחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלח, למחבתחמאה ללא מלח, למחבת0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס11 קילו קישואים,1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים