קושימומחה
מוכן ב51 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

ברביקיו קוריאני הצלעות המתוקות

ברביקיו קוריאני הצלעות המתוקות
ברביקיו קוריאני הצלעות המתוקות יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1347 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 121 גרם שומן. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. אם יש לכם סוכר, רוטב סויה, תיבול מבטא, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב זרעי שומשום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שומשום כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 51 שעות ו-30 דקות. מתכונים דומים: צלעות צלויות קוריאניות מתוקות ומלוחות, ברביקיו קוריאני בגריל Short Rib Dogs W / חמוץ אפרסק מתוק + סלט קוריאני חריף, ו צלעות ברביקיו קוריאניות.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.