קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות35
מגזין

ברוקולי בסגנון הודי

ברוקולי בסגנון הודי
ברוקולי בסגנון הודי נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 6 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 183 קלוריות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך מים, זרעי חרדל, כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: ברוקולי קארי, ברוקולי מערבבים ומטגנים (הודי ), רגל כבש בסגנון קאשמירי-זה סגנון הודי של כבש הוא תענוג אמיתי, כולם יחשבו שאתה שף גורמה, ו עוף בסגנון הודי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 38 דולר.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.