קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

ברי רום פונץ

ברי רום פונץ
פונץ ' רום ברי עשוי להיות מה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 346 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. לכו לחנות ותביאו רום קוקוס, מי סודה, רום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: ברי רום פונץ, פאנץ ' ברי נוצץ, ו ברי מרי פאנץ.

הוראות

1
מערבבים את הפרי המעורב, רום קוקוס, רום קל, סירופ פשוט, ומיץ ליים בשייקר גדול עם קרח. לנער במרץ לשפוך על כוס מלאה קרח. למעלה עם התזה של מי סודה ומקשטים עם פרוסת תות.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
רום קלרום קל
חבילות כל אחת) פירות מעורבים לא ממותקים קפואיםחבילות כל אחת) פירות מעורבים לא ממותקים קפואים
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
מים מוגזיםמים מוגזים
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.