קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

ברים מחנק מיני עם חמאת בוטנים פגז רסס

ברים מחנק מיני עם חמאת בוטנים פגז רסס
ברים מחנק מיני עם חמאת בוטנים קליפה טפטוף הוא טבעוני מנה צדדית. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 35 קלוריות. גשו לסופר וקנו ממתיק נוזלי, דגני אורז, מלח ים תבואה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. נסו ללא אופים חמאת בוטנים מרשמלו ברים עם טפטוף שוקולד, מיני חמאת בוטנים קראנץ גלידה עוגות, ו חטיפי חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור מחבת קראנץ': קו מחבת כיכר 9x5 אינץ ' עם שתי חתיכות של נייר קלף, אחד הולך לכל כיוון. בסיר על אש נמוכה, להמס בעדינות את שמן הקוקוס ולאחר מכן לטאטא את שאר מרכיבי בר קראנץ (למעט אורז פריך) לפי הטעם. לאחר התערובת היא חלקה להסיר מן החום ומערבבים את דגני אורז פריך.
מרכיבים שתצטרך
שמן קוקוסשמן קוקוס
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג1 1/4 כוסות Pillsbury® Creamy Supreme® וניל פרוסטינג
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
יוצקים תערובת למחבת מוכנה, להחליק, ולאחר מכן להקפיא במשך 10-15 דקות, או עד השוקולד הוא מוצק.עבור טפטוף pb: להמיס את שמן קוקוס ולאחר מכן לטאטא חמאת בוטנים ממתיק נוזלי. התאם את הטעם אם תרצה. לגרוף לתוך שקית ניילון.
מרכיבים שתצטרך
ממתיקממתיק
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
שמן קוקוסשמן קוקוס
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הסר מחנק בר מן המקפיא לחתוך לתוך 12 ברים קטנים. חותכים חור זעיר בשקית ולטפטף את תערובת PB על הבר (אתה יכול גם לנסות לטפטף אותו עם כפית, אם תרצה).להחזיר ברים למקפיא עד טפטוף PB הוא מוצק, על 5 דקות.
4
מגישים ישר מהמקפיא או מהמקרר. סורגים יימסו מעט בטמפרטורת החדר אז אני לא מציע להשאיר אותם בחוץ זמן רב. אחסן שאריות במקרר או במקפיא.