קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

בשר איטלקי טעים ופסטה

בשר איטלקי טעים ופסטה
בשר איטלקי טעים ופסטה יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 596 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. גשו לסופר וקנו מים, רסק עגבניות, אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן בישול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה אוכמניות גלם עם ציפוי פירור כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. נסו פסטאן איטלקי ואופה בקר, המבורגרים איטלקיים טעימים, ו עוף איטלקי טעים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ברון Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Castello di Brolio Chianti Classico Gran Selezione
# 28 יין ב -50 העליון של VinePair של 2018צבע אדום אודם בצבע אדום עם אף דק של אוכמניות הערות דומדמניות שחורות, רמזים בלסמיים ומתובלים. היין מציג מבנה חומצה מעולה, טאנינים מאוזנים היטב ואלגנטיים. ההשפעה בפה היא קטיפתי ועקבית.