קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות1
ציון בריאות70
מגזין

בשר חזיר ואננס נמס

בשר חזיר ואננס נמס
בשר חזיר ואננס נמס הוא מנה עיקרית המגישה 1. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 1192 קלוריות. אם יש לכם מאפין שלם, בשר חזיר, צ'דר בוגר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-110 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה אדיר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: Goudan ו-Ham Melt, נקניק מעדנייה להמיס, ו להמיס Ham-מוצרלה.

הוראות

1
מחממים את הגריל עד בינוני. לפצל את מאפין שלם לשניים, ולאחר מכן טוסט קל. למעלה כל חצי עם 1 פרוסת בשר חזיר, 1 טבעת אננס, סחוט של מיץ, וקומץ קטן מגורד צ ' דר בוגר.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מניחים על מגש אפייה וגריל במשך 3-4 דקות עד מבעבע וזהב. להתיז עם רוטב ווסטרשייר ולהגיש בכוחות עצמו או עם כמה עלי סלט פריך.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים