קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

בשר חזיר מזוגג טנדרלוין

בשר חזיר מזוגג טנדרלוין
בשר חזיר מזוגג עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 256 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. לך לחנות ותביא פילה חזיר, חזרת, שימורי אננס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. נסו בשר חזיר מזוגג טנדרלוין, בשר חזיר מזוגג טנדרלוין, ו בשר חזיר מזוגג טנדרלוין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Malbec הקלאסי Alta Vista עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Alta Vista קלאסי Malbec
Alta Vista קלאסי Malbec
המלבק הקלאסי של אלטה ויסטה מציג את האופי האמיתי של מגוון הענבים שלו. ניחוחות וטעמים טריים ואינטנסיביים של יין זה מספקים מבוא מצוין למאפיינים הטריים, פורוורד פרי ואיכות כוללת של יינות מארגנטינה. חלק מהיין מיושן באלון אמריקאי למשך 6 חודשים, לפני 3 חודשים נוספים בבקבוק.מציג ניחוחות אינטנסיביים של שזיף, דובדבן שחור ותבלינים אקזוטיים, עם הערות של קפה ווניל מחביות האלון. הטעמים על החיך טריים, עם מבנה טוב טאנינים רכים, והגימור מלא ומרוכז, עם הערות תבלינים.יין זה הוא די נגיש, כיף וקל לשתייה, מושלם עבור כל יום צריכת מזון רגוע, מזדמנים כמו כריכי פניני, פיצה ובשר בקר או אמפנדס חזיר.