קושימומחה
מוכן ב1 ש, 8 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

בשר קונג פאו

בשר קונג פאו
בשר קונג פאו נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 492 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 26 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא סוכר, ג'ינג'ר, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: קונג פאו קישואים, בשר קונג פאו, ו בשר קונג פאו.

הוראות

1
לקצץ שומן מן הסטייק לחתוך לקוביות 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
2
מערבבים את רוטב הסויה, שמן שומשום, יין אורז / שרי, ביצה לבנה ומלח בקערת זכוכית.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
חלבוניםחלבונים
יין אורזיין אורז
רוטב סויהרוטב סויה
שרי.שרי.
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את הבשר ומערבבים למעיל. להשרות במשך 1 שעה, מכוסה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
4
מניחים שמן בוטנים / תירס בווק, מתערבל לצדדים, ומניחים מעל חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן תירסשמן תירס
בוטניםבוטנים
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
5
מוסיפים את הצ ' ילי ומבשלים עד שהם מתחילים להחשיך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
6
מוסיפים את השום, הג ' ינג 'ר ופלפל סצ' ואן; ממשיכים לבשל כדי להחדיר את השמן.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול
7
מוסיף את הבצל הירוק ופלפל פעמון.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצל ירוקבצל ירוק
8
הסר את הסטייק מהמרינדה והוסף אותו לווק. מערבבים ומטגנים את הבשר במשך 3 דקות עד חום. מערבבים ברוטב סויה, יין אורז, חומץ סיני, סוכר ומרק עוף. ממיסים את תרחיף קורנפלור ומוסיפים אותו לרוטב, ערבוב, כדי להתעבות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עמילן תירסעמילן תירס
חומץחומץ
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
רוטברוטב
סטייק.סטייק.
סוכרסוכר
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
ווקווק
9
מפזרים את הבוטנים ומערבבים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
10
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר ללא עצמות sirloinבשר בקר ללא עצמות sirloin2(חוֹרֶף)חומץ שחור סיני או בלסמיחומץ שחור סיני או בלסמי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(חוֹרֶף)שמן בוטנים או תירסשמן בוטנים או תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס, מומס ב 2 כפות מיםעמילן תירס, מומס ב 2 כפות מים1ביצה לבנה, מוכה קלותביצה לבנה, מוכה קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(חוֹרֶף)ג'ינג'ר מגורדג'ינג'ר מגורד11 קילו קישואים,פלפל סצ'ואן, קלוי ומרוסקפלפל סצ'ואן, קלוי ומרוסק1פלפל אדום, חתוך לחתיכותפלפל אדום, חתוך לחתיכות4צ'ילי אדום מיובש, פיצולצ'ילי אדום מיובש, פיצול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)יין אורז או שרייין אורז או שרי3(חוֹרֶף)יין אורז או שרייין אורז או שרי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלוייםבוטנים קלויים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2בצל ירוק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץבצל ירוק, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק