קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

ג'ינג'ר סושי

ג'ינג'ר סושי
ג'ינג'ר סושי יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 25 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 20 . מתכון זה אופייני למטבח היפני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם יש לכם מלח, מים, חומץ אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו סושי ג'ינג'ר מנגו, סושי על קרקר עם מטבל ג'ינג'ר תמרי, ו קוקטייל ג'ינג'ר סאקי "סושי" (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.