קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

ג'מבליה לבבית

ג'מבליה לבבית
אם אתה רוצה להוסיף עוד קייג'ון מתכונים לתיבת המתכונים שלך, ג'מבליה דשנה עשויה להיות מתכון שכדאי לנסות. לבמנה עיקרית זו יש 430 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן למנה. מתכון ללא גלוטן זה משרת 8 . מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 63 אוהדים. אם יש לכם שיני שום, פלפל, אבקת שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני טוב של 71%. מתכונים דומים: ג'מבליה לבבית, ג'מבליה, ו ג'מבליה.

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הנקניקיה, העוף, הבצל, הסלרי, הפלפל הירוק והשום בחמאה עד שהעוף משחים. מערבבים פנימה את העגבניות, רסק העגבניות והתבלינים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 6-8 דקות או עד שהעוף כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
רסק עגבניותרסק עגבניות
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
נקניקנקניק
חמאהחמאה
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מערבבים שרימפס; מכסים ומבשלים במשך 4 דקות או עד שהשרימפס הופך ורוד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מגישים על אורז אם תרצה; או מגניב, לכסות להקפיא עד 2 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חם, אופציונליאורז מבושל חם, אופציונלי4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Jonsonville ® נקניק קילבסה פולנית או נקניק פולני, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץJonsonville ® נקניק קילבסה פולנית או נקניק פולני, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, קוביותחזה עוף נטול עצמות, קוביות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: סוביניון בלאן, יין ורדים, אלברינו

ג ' מבלאיה עובד ממש טוב עם סוביניון בלאן, יין רוז רוז ואלברינו. יינות אלכוהול דלי טאנין ונמוכים אלה ישלימו את החום במנות קייג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב סבן הילס סוביניון בלאן. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -16 דולר.
יקב סבן הילס סוביניון בלאן
יקב סבן הילס סוביניון בלאן
זה סוביניון בלאן הוא טעים להפליא עם פירות בהירים ומאפיינים עשב ירוק, אך יש עושר הבסיסית וכתוצאה מכך יין של גוף בינוני וחומר.זהו אפריטיף מענג וישתלב היטב עם פירות ים וסלטים.