קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

ג'ני בועטת בדגים מטוגנים.

ג'ני בועטת בדגים מטוגנים.
הדג המטוגן של ג' יני דורש מסביב 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 270 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם יש לכם שום, מלח ים, שמן זית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . נסו הדג המטוגן של אמא, דג אדום מטוגן, ו דג מטוגן במחבת (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנצח את הביצה עם חלב בקערה רדודה. בקערה רדודה נוספת, מערבבים יחד את פירורי הלחם, פתיתי בצל קלויים, שום, תיבול מושחר, פתיתי פלפל אדום כתוש, פלפל שחור ומלח ים.
מרכיבים שתצטרך
שחור תבליןשחור תבלין
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
פירורי לחםפירורי לחם
פתיתי בצל יבשיםפתיתי בצל יבשים
מלח יםמלח ים
שוםשום
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לטבול פילה אמנון לתוך תערובת הביצה, ולאחר מכן לחץ בעדינות לתוך תערובת פירור משני הצדדים; להגדיר את פילה מצופה על צלחת. חזור עם הפילה הנותרים; לקרר את הפילה מצופה במשך כ 15 דקות כדי לעזור להגדיר את הפירורים.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
3
מחממים את שמן הזית והחמאה במחבת ברזל יצוק על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הניחו את הפילה למחבת, ומטגנים את המחבת עד לחום זהוב בכל צד, כ -3 דקות לכל צד. הדג צריך להיות אטום ומתקלף מתחת לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר ולנקז פילה על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.