קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות7
ציון בריאות26
מגזין

גארם מסאלה

גארם מסאלה
Garam Masalan הוא ללא גלוטן, ו מרינדה. מנה אחת מכילה 40 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 7 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי דפנה, תרמילי הל, צ'ילה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו garam מסאלה, איך לעשות punjabi garam מסאלה אבקה בבית, גארם מסאלה, ו גארם מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את המרכיבים הראשונים 8 במחבת בינונית על חום בינוני גבוה; לבשל 2 1/2 דקות או עד זרעי כמון מתחילים חום, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
שלב תערובת זרעי כמון, אגוז מוסקט, מייס בתבלינים או מטחנת קפה; תהליך עד הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
קפהקפה
מוסקטמוסקט
מייס קרקעמייס קרקע

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.