קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות8
מטבחיםמקסיקני
מגזין

גבינה מקסיקני תירס כפית לחם

גבינה מקסיקני תירס כפית לחם
את מתכון גבינה מקסיקני תירס כפית לחם יכול לספק שלך מקסיקני תשוקה ב על 1 שעה. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.68 דולר למנה. מנה אחת מכילה 649 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 40 גרם שומן. זה הביא לך את כולםמתכונים. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו תירס, תירס, צ'ילי, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 43%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: גבינת תירס כפית לחם, לחם כפית תירס, ו לחם כפית תירס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). משמנים תבנית אפייה בגודל 8 על 8 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומערבבים פנימה בקר טחון. מבשלים ומערבבים עד שהבשר מתפורר, משחים באופן שווה, וכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים וזורקים עודפי שומן.
4
מערבבים בקערה ביצה, תערובת לחם תירס, תירס מתוק, תירס בסגנון שמנת, שמנת חמוצה וחמאה עד לערבוב טוב. מקפלים פנימה בשר בקר טחון, 1/2 כוס גבינת צ 'דר וצ' ילי; יוצקים לתבנית אפייה מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
תירס מוקרםתירס מוקרם
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
תערובת לחם תירסתערובת לחם תירס
בשר טחוןבשר טחון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תירס מתוקתירס מתוק
חמאהחמאה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 35 עד 40 דקות; מפזרים מעל 2 כפות גבינת צ ' דר. ממשיכים לאפות עד שסכין המוחדרת למרכז יוצאת נקייה, 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
6
מגישים חם.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג, ורוזנוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נהר רוסי דלואך פינו נואר. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
הנהר הרוסי דלואך פינו נואר
הנהר הרוסי דלואך פינו נואר
צבע אדום אודם יפה בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. טעמי פטל, ריבס ושזיפים כהים נפגשים עם נגיעה של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמשך ומעורר תיאבון