קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

גבינת טופו ריקוטה

גבינת טופו ריקוטה
גבינת ריקוטה טופו עשויה להיות בדיוק התוספת שאתה מחפש. מתאים ל-8 מנות. מנה אחת מכילה 54 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -3 גרם שומן . תמורת 42 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . אם יש לכם מלח כשר, בזיליקום, פלפל טרי טרי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 15% , וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: טופו ריקוטה , טופו ריקוטה עשבי תיבול טבעוני , ופסטה עם טופו ריקוטן ורוטב עגבניות .

הוראות

1
מועכים את הטופו בידיים בקערה גדולה עד לקבלת פירורים; מוסיפים מיץ לימון, שמן זית, שמרים תזונתיים, חומץ, שום, שאלוט, בזיליקום, פטרוזיליה, מלח כשר ופלפל שחור. מערבבים בעדינות את תערובת הטופו עם מזלג עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
שמרים תזונתייםשמרים תזונתיים
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר לפי הטעםמלח כשר לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי11 קילו קישואים,פתיתי שמרים תזונתייםפתיתי שמרים תזונתיים11 קילו קישואים,שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור סדוק טרי לפי הטעםפלפל שחור סדוק טרי לפי הטעם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שאלות טחוןשאלות טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טופו משרד, סחוטחבילת טופו משרד, סחוט