קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

גוואקמולי קרמי קל

גוואקמולי קרמי קל
גוואקמולי קרמי קל עשוי להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 70 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, שלם 30, מתכון צמחוני משמש 8 . מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו מלח ים ופלפל גרוס, מאיו, בצל ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך יוצא מן הכלל של 17%. נסו צ'יפוטלה גוואקמולי גריל מקסיקני-ניתן להכין גוואקמולי טרי שקל להכין עם זה, גוואקמולי שמנת, ו גוואקמולי שמנת עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אחדמקווה יין פינו נואר. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -20 דולר.
יין פינו נואר
יין פינו נואר
רוב מונדבי ג ' וניור יצר בעבודת יד את הפינו נואר הזה מכרמים נבחרים ברחבי נאפה, סונומה והחוף המרכזי. פינו נואר בקליפורניה שלנו מציג את עדינות הענב בכך שהוא מאפשר תקופת הבשלה ממושכת על הגפן. זה יבטיח גישה רכה ועוצמה בסיסית מסקרנת של טעמי תות ותמרים. מיושן באלון אמריקאי מעגל את תחושת הפה על ידי הצגת מבנה טאנין וגימור מתובל אך שופע.