קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

גולאש של בובי

גולאש של בובי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו את הגולאש של בובי. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה 40% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה מתכון חינם חלב יש 549 קלוריות, 61 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. 74 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. גשו לסופר וקנו בצל, פלפל, מלח מתובל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ברוטב הסויה תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פנה קוטה עם רוטב תות-וין סנטו כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח המזרח אירופי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו -15 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 92%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו גולאש של בובי, גולאש של בובי דין, ו הכלב החם של בובי להמיס (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הבשר הטחון וההודו הטחון על אש בינונית-גבוהה, עד שלא נשאר ורוד. לשבור בשר תוך כדי הקפצה; כף כל שומן.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את הבצלים לסיר ומקפיצים עד שהם רכים כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מוסיפים 3 כוסות מים, יחד עם רוטב העגבניות, העגבניות, השום, התיבול האיטלקי, עלי הדפנה, רוטב הסויה, תיבול הבית ומלח מתובל. מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית גבינת רומנו מגוררת1 כפית גבינת רומנו מגוררת
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
הניחו מכסה על הסיר והניחו לזה להתבשל במשך 20 עד 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
5
מוסיפים את מקרוני המרפק, מערבבים היטב, מחזירים את המכסה לסיר ומבשלים כ -20 דקות. מכבים את האש, מסירים את עלי הדפנה ומאפשרים לתערובת לשבת כ-30 דקות נוספות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני מרפקמקרוני מרפק
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
6
מערבבים יחד את החומרים ומאחסנים בכלי אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

33 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות850(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות822(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקרוני מרפק מיובשמקרוני מרפק מיובש3ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)הודו טחוןהודו טחון2(חוֹרֶף)תיבול איטלקיתיבול איטלקי907(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)בשר טחון רזהבשר טחון רזה2largesבצל, קצוץבצל, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן