קושירגיל
מוכן ב33 דק.
מנות4
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גלגיליות עם חמאה חומה וצלפים

גלגיליות עם חמאה חומה וצלפים
סקייט ווינג עם חמאה חומה וצלפים דורש כ 33 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 25 גרם של שומן, וסך הכל 229 קלוריות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. גשו לסופר וקנו כנפיים להחליק, חומץ malted, אנחנו יודעים שזה מתסכל אבל בבקשה להישאר, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 7%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : גלגיליות עם עגבניות וצלפים, מחבת מטוגן להחליק עם חמאה חומה מחית גזר לבן, ו אגף סקייט עם אגוזי לוז ברוטב צימוקים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Aalois Lageder Terran Alpina פינו Grigio vigneti delle Dolomiti עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו Vigneti delle Dolomiti
# 51 Wine Spectator Top 100 of 2021אלויס לגדר טרה אלפינה פינו גריג ' יו הוא צהוב בהיר בצבע עם ניחוחות פרחוניים בולטים עם שמץ של תבלין; בינוני בעל גוף עם מינרליות טובה וגימור מדויק.זוגות היטב עם דגים רכיכות, עופות, בשר לבן כמו המתנע או עם הארוחה