קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות46
מגזין

גלידת יוגורט יוונית עם דברים טובים

גלידת יוגורט יוונית עם דברים טובים
מתכון יוגורט יוגורט יווני גלידה עם דברים טובים יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. יש קינוח זה 4055 קלוריות, 99 גרם חלבון ו 242g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הקיץ שלך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך חלב, יוגורט יווני, סוכר מגורען, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו Meyer Lemon - יוגורט יווני עוגה יבשה עם ציפוי שוקולד-יווני יוגורט, מאפינס יוגורט יווני שוקולד צ'יפ + דרכים לקבל יותר יוגורט יווני לתוך הדיאטה של הילד שלך, ו תאריך גלידה טבעונית שקדים עם אפרסקים בגריל (וכמה דברים טובים אחרים!) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Asyrtiko, Agiorgitiko, Moschofilero

אסירטיקו, אג ' ורג ' יטיקו ומוסחופילרו הם הבחירה הראשונה שלי ליוונית. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. האסירטיקו של גאיה מונוגרפיה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
גאיה מונוגרפיה אסירטיקו
גאיה מונוגרפיה אסירטיקו
אסירטיקו צעיר ופירותי מאוד, עם זר של יערה ופרי הדר וחומציות מרעננת על החיך. זיווג קלאסי למאכלי ים טריים, יין זה הוא גם מענג בכוחות עצמו כאפרטיב או זיווג עם מתאבנים קלים.