קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 25 דק.
מנות2
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת פירות יער

גלידת פירות יער
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו גלידת פירות יער. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 57 גרם שומן, ובסך הכל 1063 קלוריות. אם יש לך פירות יער, סוכר, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 7 שעות ו -25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 39%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגות עוגת גבינה משולשת של פירות יער עם זיגוג שמנת חמוצה, קומפוט פירות יער מעורב, קצפת טרייה, קרום קרקר גרהם, עוגיות תות וגלידת שמנת, ו גלידת אבוקדו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב את השמנת, החלב והסוכר בסיר בינוני וכבד.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים את הקמח והמים ומקציפים לתערובת. מגרדים את הזרעים מפולי הווניל לתבנית ומוסיפים את חצאי שעועית הווניל. מביאים לרתיחה עדינה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
זרעיםזרעים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש.
4
מקציפים את החלמונים בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מקציפים 1 כוס מהקרם החם לחלמונים. מוסיפים בהדרגה את תערובת הביצים בזרם איטי ויציב, לקרם החם. מבשלים על אש בינונית-נמוכה, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהתערובת מסמיכה מספיק כדי לצפות את גב הכף ומגיעה ל -170 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מקציףמקציף
6
מסירים מהאש ומסננים דרך מסננת רשת דקה לכלי נקי. מכסים בניילון נצמד, לוחצים כלפי מטה על פני השטח כדי למנוע היווצרות עור. מצננים במקרר למשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
7
בעזרת מעבד מזון קוצצים את הגרגרים עד שהם עדינים. הניחו בצד. מדליקים את יצרנית הגלידה ויוצקים פנימה פודינג. כאשר הגלידה מוכנה 3/4, יוצקים פנימה את הגרגרים ומסיימים להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
פירות יערפירות יער
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
מעבד מזוןמעבד מזון
8
מגישים מיד.