קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

גלידת קרמל אגוזים

גלידת קרמל אגוזים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל אגוזים קרמל & גלידות שוקולד. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 12 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 512 קלוריות. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב דורש שוקולד, סקופים גדולים גלידה vanillan, סקופים גדולים גלידת שוקולד, בוטנים קלויים. 963 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פרוסת שוקולד ואגוז קרמל, סירי choc קרמל מלוחים, ו גלידת פודינג בננה צ'וק-א-בלוק.

הוראות

1
שים את השוקולד וחלב 100 מ "ל במחבת קטנה, ולשים את הקרמל, חמאת בוטנים וחלב 100 מ" ל במחבת אחרת. להמס בעדינות את שניהם, ערבוב עד חצוף. להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
תן את הרטבים מערבבים טוב כדי לשחרר, ואז שכבה 2 רטבים, חתיכות ביסקוויט, בוטנים וגלידה 6 כוסות גלידה או קערות, ולאכול מיד.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "