קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות50
מגזין

גלידת שוקולד דובדבן

גלידת שוקולד דובדבן
גלידת דובדבן שוקולד פאי הכנת המתכון לוקחת כ 15 דקות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 1742 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 51 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם ציפוי גלידת צדף שוקולד קסם, דובדבנים maraschino, כוסות חמאת בוטנים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, ו ברים תוצרת בית עוגת דובדבנים עם זיגוג גבינת שמנת.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "