קושימומחה
מוכן ב48 שעות
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

גרבלקס (סוכר שוודי ומלח סלמון נרפא)

גרבלקס (סוכר שוודי ומלח סלמון נרפא)
המתכון Gravlax (סוכר שבדי ומלח סלמון נרפא) מוכן בסביבות 48 שעות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון סקנדינבי. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. במנה עיקרית זו יש 301 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם פילה סלמון לחתוך מרכז, שמיר, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קסדייה קינוח שוקולד פטל # Choctoberfest כקינוח. נסו הדר ומלח נרפא גרבלקס, שמיר וסלמון נרפא ממלח, ו מלח נרפא סלמון עם וודקה, ערער, רוזמרין & לימון גרידת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.