קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

דגים וצ'יפס של טובי

דגים וצ'יפס של טובי
המתכון דגים וצ'יפס של טובי מוכן בערך 13 דקות וזה בהחלט עצום pescatarian ומתאים לאוהבי מזון סקוטי. במנה עיקרית זו יש 379 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו הצעות הגשה: צ'יפס, בקלה, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הצ'יפס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר מזון בטטה קינוח צ'יפס כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 86%. מתכונים דומים: דגים מוכים בירה (דגים וצ'יפס), דגים מוכים בירה (לדגים n ' chips), ו עוגת יום הולדת רכבת טובי.

הוראות

1
יוצקים חלב חמאה לתוך קערה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה נפרדת, מערבבים קמח, מלח ואבקת שום. לטבול כל חלק דגים לתוך חלב חמאה ואז לגלגל בקמח עד מכוסה באופן שווה, להפריש על צלחת.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
דגיםדגים
גלולגלול
מלחמלח
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים טיגון בשמן עמוק ל 360 מעלות F ומבשלים דגים במשך 6-8 דקות, או עד חום זהוב ועשה. כדי לבדוק עבור doneness, לחתוך לחלק אחד ולבדוק אם דגים הוא קשקשי ונראה לבן חלבי.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
4
מגישים עם צ ' יפס, סלט כרוב, ולחם שום.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
שוםשום
לחםלחם

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.