קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

דגים מתובלים ומלוחים ופירות ים Etouffee

דגים מתובלים ומלוחים ופירות ים Etouffee
המתכון מתובל ומתובל דגים ופירות ים Etouffee יכול לספק את הכמיהה קריאולית שלך בסביבה 30 דקות. מנה אחת מכילה 164 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם שמן זית, שיני שום, סלרי וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: לארסן דגים שוק דגים מרק פירות ים, רוטב חמאת לימון שמנת עבור דגים ופירות ים, ו טאקו דגים מלוחים עם כוסברה-ליים.

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Forjas del Salnes Leiranan Albarino. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
Forjas del Salnes Leirana Albarino
Forjas del Salnes Leirana Albarino
צהוב חיוור עם גוון ירוק. בהיר וחריף התמקד האף, מציג נוקב מאייר לימון, יערה, כינין, וריחות מינרליים, יחד עם רמז של זנגביל ברקע. יבש, מתוח וקל על רגליו, המציע אינטנסיבי, מינרלים שילב פירות הדר ו פרדס טעמים שאינם מראים משקל עודף. סוגר על פתק חריף, מציג התמדה חזקה, פרחוני צירים.