קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

דגים פריכים בתנור מטגנים עם אפונה רכה

דגים פריכים בתנור מטגנים עם אפונה רכה
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? דגים פריכים בתנור ומטגנים עם אפונה רגשנית יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 657 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לך לחנות ותביא חלבונים, מאלט חומץ, נענע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכונים דומים: אפונה רכה עם צ'יפס בתנור, אצבעות דגים ואפונה רכה, ו עוגות דג טרוטה מעושנות עם אפונה רכה.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 400 מעלות F. מסדרים מדף אפייה מעל החלק העליון של תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
ממיסים 4 כפות חמאה על אש נמוכה בסיר קטן.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
לשים את פירורי הלחם בצלחת רדודה ו douse עם חמאה מומסת ולזרוק לשלב. מתבלים עם תיבול פירות ים, אבקת בצל מגורען, שום מגורען, גרידת הדר, טימין ועירית.
מרכיבים שתצטרך
שום מגורעןשום מגורען
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
בצל מגורעןבצל מגורען
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
עיריתעירית
טימיןטימין
4
לנקות וללטף את הדג יבש, ואז מתבלים במלח, לפי הטעם. מעיל את הדגים בחלבון ביצה, ולאחר מכן בעדינות ללחוץ אותם לתוך פירורי הלחם כדי מעיל באופן שווה, ואז לסדר אותם על מדף האפייה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חלבוניםחלבונים
דגיםדגים
מלחמלח
5
אופים על המדף המרכזי של התנור עד שהדגים לבנים ומתקלפים והפירורים זהובים, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בינתיים, מוסיפים את הפטרוזיליה והמטבעה למעבד מזון ודופק לקצוץ דק, ואז לגרד לקערה ולהניח בצד. להחזיר את הבסיס למעבד; לא לשטוף את הבסיס.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
בסיסבסיס
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
7
מוסיפים את האפונה ואת הדופק עד קצוץ דק מאוד.
מרכיבים שתצטרך
אפונהאפונה
8
בסיר בינוני, חום 1 כף שמן זית כתית אקסטרה, סיבוב של המחבת, ואת שאר החמאה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
9
מוסיף את שאלוט ו לטגן במשך 5 דקות, ולאחר מכן להוסיף את המניה ואפונה ולהביא לבועה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים את האפונה הטרייה במשך כ 10 דקות, ועל 6 עד 7 דקות, אם באמצעות אפונה מופשרת קפוא. כאשר רוב הנוזל התאדה, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומערבבים בעשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אפונהאפונה
שאלותשאלות
עשבי תיבולעשבי תיבול
מלאימלאי
10
הסר מהחום.
11
בריכות כפיות של אפונה לא כל כך רגשנית על כל צלחת ארוחת ערב העליון עם אלות דגים פריכים. טבול את הדגים עם הרבה חומץ מאלט וליהנות!
מרכיבים שתצטרך
חומץ מאלטחומץ מאלט
דגיםדגים
אפונהאפונה

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי5(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי עוף בקופסהמלאי עוף בקופסה2(חוֹרֶף)זוג עירית קצוצה דקזוג עירית קצוצה דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קוד, לחתוך מהחלק העבה ביותר של פילה בצורת 8 אלות מלבניותקוד, לחתוך מהחלק העבה ביותר של פילה בצורת 8 אלות מלבניות2תוספת זחליםחלבוני ביצה, מוכים לקצףחלבוני ביצה, מוכים לקצף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול פירות ים (מומלץ: Old Bay) או תבלינים דגים סגד, כף ידתיבול פירות ים (מומלץ: Old Bay) או תבלינים דגים סגד, כף יד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה שטוחה ארוזהפטרוזיליה שטוחה ארוזה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנענע טרי ארוזנענע טרי ארוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום מגורען, כף ידשום מגורען, כף יד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מגורען, כף ידבצל מגורען, כף יד1לימון או ליים, מקונןלימון או ליים, מקונן4ריבס, קצוץ טרי או קפואחומץ מאלטחומץ מאלט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי פנקופירורי פנקו7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרי קליפה או קפוא ואפונה אורגנית הפשרה, טפח יבשאפונה טרי קליפה או קפוא ואפונה אורגנית הפשרה, טפח יבש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2largesשאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק2(חוֹרֶף)זוג עלי טימין טריים קצוציםזוג עלי טימין טריים קצוצים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.