קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות4
ציון בריאות6
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

הבלילה בירה קן שפמנון מטוגן

הבלילה בירה קן שפמנון מטוגן
זה מושלם עבור יום האב. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. נסו בלילת בירה לדגים מטוגנים, חמוצים מטוגנים בטעם בירה, ו שרימפס מטוגן בטעם בירה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/4 C יוגורט או שמנת חמוצה1/4 C יוגורט או שמנת חמוצה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה (טמפרטורת חדר)בירה (טמפרטורת חדר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב חמאה (אופציונלי, אתה יכול גם להשתמש בחלב)חלב חמאה (אופציונלי, אתה יכול גם להשתמש בחלב)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול cajun (אופציונלי)תיבול cajun (אופציונלי)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנוןפילה שפמנון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1(חוֹרֶף)אבקת שום (אופציונלי)אבקת שום (אופציונלי)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי0(יכול להיות או להרחיק)אורגנו (מיובש-אופציונלי)אורגנו (מיובש-אופציונלי)1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום (אופציונלי)פתיתי פלפל אדום (אופציונלי)0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו