קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

הופין ג'ון

הופין ג'ון
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? הופינג ג'ון יכול להיות מתכון מעולה לנסות. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 655 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. אם יש לך אפונה שחורה עיניים, בצל, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן בישול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה אוכמניות גלם עם ציפוי פירור כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו הופין ג'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול או תנור הולנדי, לחמם את השמן על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל ואת נורות בצל ירוק ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הבצל שקוף, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הירקות, מלח, פלפל שחור, קאיין ומבשלים, ערבוב, עד הירוקים לנבול, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
הגבירו את החום לגובה בינוני.
5
מוסיפים את הנקניק, אפונה שחורה עיניים, ואורז ומבשלים, ערבוב, במשך 30 שניות. מערבבים את המרק ומביאים לרתיחה. הפחת את החום לנמוך ומבשל, מכוסה, עד שהאורז רך וכל הנוזל נספג, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהחום ומערבבים את צמרות בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
7
המלצת יין: הטעמים החזקים של Hoppin' ג ' ון קוראים יין אסרטיבי באותה מידה. לכו על zinfandel אדום חצוף, בעל גוף מלא מקליפורניה. העושר אוכמניות פיקנטי שלה הוא בקלות עד למשימה.
מרכיבים שתצטרך
8
הערות: כרוב ירוק מטוגן לרכות נמסה בסגנון הדרומי (איטי ומבושל עם שפע של בשר חזיר) הם באמת טעימים, אבל הירוקים לא באמת צריך לבשל במשך שעות. בעוד עשרים דקות הם יהיו פשוט עדינים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי