קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

הלזניה של לוסי לו.

הלזניה של לוסי לו.
המתכון לזניה של לוסי לו יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 1 שעה ו 5 דקות. מנה זו מכילה כ 32 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 511 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך רוטב עגבניות, מלח, גבינת פרמזן טבעונית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו לוסי בורגר העסיסית (הידועה גם כ "לוסי לוסי לוסי היוסי"), Lucy Basilia, ו לוסי העסיסית (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Castello di Ama קיאנטי Classico סן לורנצו Gran Selezione. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 48 דולר.
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
Castello di Ama Chianti Classico San Lorenzo Gran Selezione
# 31 Wine Enthusiast Top 100 של 2018 אדום-אודם טהור. אף פירותי עם דובדבנים ותותים. כמה רמזים שלישוניים מזכירים עור. טעמים של פירות אדומים בשלים, עסיסי, מסקרן וארוך טווח. טאנינים בשלים ועדינים. טעם הלוואי מבטא רעננות תוססת עם הערות של פירות אדומים כהים, אדמה רטובה ועץ.