קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות89
מגזין

הליבוט בגריל עם טאטסי וצ'ילי תאילנדי פיקנטי

הליבוט בגריל עם טאטסי וצ'ילי תאילנדי פיקנטי
Hellibut בגריל עם Tatsoi ו צ'ילי תאילנדי פיקנטי נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 80 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 564 קלוריות. אם יש לך ג'ינג'ר, צ' ילי ציפור תאילנדית, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 22 דקות. נסו הליבוט בגריל עם טאטסי וצ'ילי תאילנדי פיקנטי, הליבוט בגריל עם בצל, עגבניות מתובלות ואבוקדו, ו הליבוט בגריל עם תבלין בצל אדום חריף, אבוקדו, אספרגוס, ויניגרט צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הגיפט של קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.