קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

הליבוט עם רוטב עגבניות ברביקיו ודבש - חרדל פולנטה

הליבוט עם רוטב עגבניות ברביקיו ודבש - חרדל פולנטה
זה ... יקר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. נסו שיפודי אספרגוס ועגבניות עם חרדל דבש-רוטב חזרת, הליבוט בגריל, חצילים ובוק צ'וי בייבי עם רוטב ברביקיו קוריאני, ו הליבוט עם עדשים ורוטב חרדל (מתכונים דומים).

מרכיבים

4פרוסותבייקון במרכז לחתוך או בייקון פלפל שחור, קצוץבייקון במרכז לחתוך או בייקון פלפל שחור, קצוץ2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה (EVOO)שמן זית כתית מעולה (EVOO)2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1פיינטעגבניות ענביםעגבניות ענבים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-inch-סטייקים הליבוט עבה כל אחד)1-inch-סטייקים הליבוט עבה כל אחד)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דבשחרדל דבש2(יכול להיות או להרחיק)קליפת ליים מגוררתקליפת ליים מגוררת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1בצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטה לבישול מהירפולנטה לבישול מהיר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל3בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.