קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

המבורגר עוף יווני עם רוטב צזיקי

המבורגר עוף יווני עם רוטב צזיקי
כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל, יוגורט יווני, תרד ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב היוגורט היווני רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Meyer Lemon - יוגורט יווני עוגה יבשה עם ציפוי שוקולד-יווני יוגורט כקינוח. נסו המבורגר עוף יווני עם רוטב צזיקי, המבורגר טלה יווני עם רוטב צזיקי, ו המבורגר הודו יווני עם רוטב צזיקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר שליטה בתנור לצלות. חותכים מספיק מלפפון שווה 1/2 כוס; מקום בקערה קטנה (פרוסה 8 פרוסות מלפפון הנותרים עבור כריכים; להפריש). מערבבים במרכיבי הרוטב הנותרים; מקררים עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
בקערה גדולה, מערבבים עוף, תרד, זיתים, קורנפלור, אורגנו, שום, מלח ופלפל. צורה לתוך 4 קציצות סגלגל, כל אחד על 1/2 אינץ ' עבה. על מחבת צלייה, קציצות במקום. צלייה עם צמרות על 5 סנטימטרים מחום 10 עד 12 דקות, מפנה פעם אחת, עד מדחום מוכנס במרכז המבורגרים קורא לפחות 74°.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מניחים המבורגרים בחצאי כיס פיתות. כדי לשרת, מעל כל המבורגר עם עגבניות, פרוסות מלפפון על 3 כפות רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
שילוב של ה-2שילוב של ה-2

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס1( חצילים)מלפפון קלוף או לא משופשףמלפפון קלוף או לא משופשף21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נענע טרי קצוץנענע טרי קצוץ2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף טחוןעוף טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים קצוציםזיתים מגולענים קצוצים2(חוֹרֶף)בצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי אורגנו טריים קצוציםעלי אורגנו טריים קצוצים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס26-inchsפיתות מחיטה מלאה (6 אינץ'), לחתוך לחצי כדי ליצור כיסיםפיתות מחיטה מלאה (6 אינץ'), לחתוך לחצי כדי ליצור כיסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני רגיל (מ 6-עוז מיכל)יוגורט יווני רגיל (מ 6-עוז מיכל)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץתרד טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות טריות קצוצותעגבניות טריות קצוצות