קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

המטבל המקסיקני של דריל

המטבל המקסיקני של דריל
גשו לסופר וקנו זיתים, גבינת שמנת, סלסה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. . נסו מטבל פיצה, מטבל חציל מעושן, ו מטבל אנצ'ילדה עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצלחת מנה בינונית, מערבבים את גבינת השמנת, שמנת חמוצה ובצל ירוק. למעלה עם סלסה, ושכבה עם עגבניות, זיתים שחורים וגבינת צ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
זיתים שחוריםזיתים שחורים
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יקב EnRoute Les Pommiers Pinot Noir עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.