קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

הפתעת פודינג בננה

הפתעת פודינג בננה
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים צמחוניים לקטו אובו לקופסת המתכונים שלך, הפתעת פודינג בננה עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ-6 גרם חלבון, 13 גרם שומן ובסך הכל 330 קלוריות. מתכון זה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 10. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 יאמרו שהוא פגע במקום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-45 דקות. אם יש לכם אוכמניות ופטל, תערובת פודינג וניל, מים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 36%. הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: מרכיבי הפתעה שוקולד פודינג, מרכיבי הפתעה שוקולד פודינג, ופודינג לחם שוקולד עם אגסים הפתעה.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפודינג בננה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.