קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

הרדז סלסה אבוקדו עגבניות שמנת

הרדז סלסה אבוקדו עגבניות שמנת
המתכון הרדז מזוגג עגבניות שמנת אבוקדו סלסן מוכן בערך 5 דקות והוא בהחלט מעולה ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה אחת מכילה 81 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 12. 26 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. לכו לחנות ואספו את הרדז רוטב בישול מקסיקני של טומטילה ורדה, עלי כוסברה, יוגורט יווני ללא שומן ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 31%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו סלסת עגבניות אבוקדו שמנת, אבוקדו עגבניות סלסה, ו אבוקדו עגבניות סלסה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים רוטב בישול, אבוקדו, יוגורט וכוסברה בבלנדר או במעבד מזון ומחית עד לקבלת מרקם חלק. מכסים ומכניסים למקרר לשעה או עד שמוכן להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אבוקדואבוקדו
יוגורטיוגורט
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר עם 4.3 מתוך דירוג כוכבים 5 נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט קסלר היומי אוגוסט טרוקן פינו נואר
אוגוסט פינו נואר היומי נפתח בניחוח עדין של דובדבן שחור ואוכמניות, יחד עם הארומה הטעימה של קסיס ופלפל אדום. בפה הוא מציג את עצמו טרי ופירותי עם מתח על החיך ואורך עדין. זהו ביטוי אלגנטי של ריינגאו פינו נואר.