קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

הרוטב החמוץ והמתוק של הדוד ביל

הרוטב החמוץ והמתוק של הדוד ביל
הרוטב החמוץ והמתוק של הדוד ביל יכול להיות בדיוק הרוטב שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 133 קלוריות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך רוטב סויה, מיץ אננס להתרכז, קטשופ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון מקום improvable של 10%. מתכונים דומים: הסלמון של הדוד ביל מושרה בסירופ מייפל ורוטב סויה, סלק של הדוד ביל & שעועית מחרוזת ברוטב שמנת, ו הטונה האהי אהי של הדוד ביל.

הוראות

1
במחבת בינונית משלבים את החומץ והסוכר ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים תרכיז מיץ אננס, מונוסודיום גלוטמט, קטשופ, רוטב סויה, מלח תיבול ואבקת שום ומביאים לרתיחה. מערבבים עד היטב מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
תרכיז מיץ אננסתרכיז מיץ אננס
MsgMsg
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
3
הוסף צבע מאכל אדום.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזון אדוםצבע מזון אדום
4
בינתיים, בכוס לערבב יחד מים עמילן תירס עד מומס לחלוטין. בעוד הרוטב רותח, להוסיף תערובת קורנפלור לאט, ערבוב ברציפות עד התערובת מתעבה מעט. אין להוסיף תערובת בבת אחת כמו הרוטב יכול לקבל עבה מדי. השתמש רק מספיק קורנפלור כדי לעבות את העקביות הרצויה שלך. כאשר עקביות הרצוי הוא הגיע, וואלה! הרוטב מוכן!
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב