קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות74
מגזין

התחממות קארי צמחוני

התחממות קארי צמחוני
התחממות קארי veggie יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ומתכון טבעוני יש 402 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר מאוד. מתכון זה מ-BBC אוכל טוב יש 20 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לך לחם נאן, דלורית, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון של 96% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: Soul Warming Veggie Beeff Soup, קארי צמחוני נפלא, ו קשת צמחונית קארי 2.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר. טיפ בסקווש ובצל, ואז מטגנים בעדינות במשך כ 5 דקות עד רך, אבל לא חום. עצה בממרח קארי ומבשלים 1 דקות יותר. מערבבים את הקוקוס יחד עם 300ml מים רותחים, ואז לשפוך לתוך המחבת. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרם קוקוסקרם קוקוס
משחת קארימשחת קארי
סכין קילוףסכין קילוף
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את השעועית למחבת, ואז מבשלים כ 3-5 דקות יותר עד שהכל פשוט רך.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים עם לחם נאן מחומם.
מרכיבים שתצטרך
נאןנאן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים הווקאליים Alfaro Vineyard Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.