קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

התיבול המושחר של תום

התיבול המושחר של תום
התיבול המושחר של תום עשוי להיות רק המרינדה שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 35 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. 47 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. . גשו לסופר וקנו אבקת שום, פלפל קאיין, אגוז מוסקט הקרקע, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. עם כפית ציון של 41% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: תערובת תיבול מושחר ודגים מושחרים, הכל תיבול, ו תערובת לתיבול מסביב.

הוראות

1
בצנצנת קטנה עם מכסה, לשלב את הפפריקה, טימין, אבקת בצל, אבקת שום, סוכר, מלח, פלפל, פלפל קאיין, אורגנו, אגוז מוסקט, וכמון. לאטום בצורה מאובטחת ולנער במרץ להתמזג. לאחסן במקום קריר ויבש. צנצנת לנער לפני כל שימוש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
כמוןכמון
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
טימיןטימין
מלחמלח

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות11 קילו קישואים,פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם41 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן