קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות3
מגזין

ויניגרט פיסטוק

ויניגרט פיסטוק
ויניגרט פיסטוק דורש בערך 10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 171 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. גשו לסופר וקנו סוכר, שאלוט, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 30%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: ויניגרט פיסטוק, סלט עוף עם ויניגרט תפוז-פיסטוק, ו חזיר מעל קוסקוס עם ויניגרט פיסטוק-לימון.

הוראות

1
מעבדים מיץ לימון, שאלוט קצוץ, טרגון טרי קצוץ, חומץ יין אדום, סוכר, חרדל דיז ' ון, מלח ופלפל בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה. עם הפעלת בלנדר, מוסיפים שמן זית בזרם איטי ויציב, מעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. כבה בלנדר; להוסיף פיסטוקים, ואת הדופק עד פיסטוקים קצוצים דק.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
טרגון טריטרגון טרי
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
מיץ לימוןמיץ לימון
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
טפטוף 1 ליברות. אספרגוס בגריל עם 3 עד 4 כפות. ויניגרט, או לנסות את זה על סלמון בגריל או בשר אחר. אחסן את כל הוויניגרט שנותר בכלי אטום במקרר 3 עד 5 ימים.
מרכיבים שתצטרך
סלמון בגרילסלמון בגריל
ויניגרטויניגרט
אספרגוסאספרגוס
בשרבשר

ציוד