קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

וירג'יניה ברביקיו עוף

וירג'יניה ברביקיו עוף
וירג'יניה ברביקיו עוף עשויה להיות מה שחיפשתם. והוא יספק כ 10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 29 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל, עופות תיבול, מלח שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. מתכונים דומים: וירג'יניה ברביקיו, וירג'יניה הישנה עוף ופאי בוטנים, ו עוף שום קובני של וירג'יניה.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הכרמים של משפחת פרנק זינפנדל עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 33 דולר לבקבוק.
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
עם ליבה מג ' נטה כהה וגוונים אודם סביב השפה, Zinfandel עמק נאפה 2011 מספק ריח עדין של פירות וסיגליות אדומים, בעוד רמזים של אלגום, מרווה ופלפל לייפות את האף המתוחכם. העידון על החיך משקף זינפנדל אלגנטי כי הוא מאוזן היטב. עוגת דובדבנים שחורה עסיסית ורמות נאות של אלון להתחתן בצורה חלקה.תערובת: 89% Zinfandel, 11% Petite Sirah