קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

זית ברי להפיץ

זית ברי להפיץ
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לקופסת המתכונים שלך, ממרח ברי זית עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 100 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת ברי, טפנד זית, קרקרים שולחן מים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. רק כמה אנשים באמת אהבו את התבלין הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 22%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגיות גבינת שמנת וזית עם ממרח זית-פטרוזיליה, ממרח ברי בצל אפוי, ו ברי אפוי עם ממרח תאנים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבילה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא תווית צהובה של ווב קליקוט ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 70 דולר.
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקוט צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי השומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא עתיק שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה בית ווב קליקוט מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים המעולים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך טיפוסי קליקוט, בעוד מגע של פינו מיוניר מסכם את התערובת. שרדונה מוסיפה את האלגנטיות והעדינות החיוניות ביין מאוזן לחלוטין.