קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

זיתי סטייק ואבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך

זיתי סטייק ואבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך
טאקו Zesty Stak & Stand ' N Stuff ™ Soft עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 240 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לכם אבוקדו, טורטיות קמח אל טאקו ישנות, סטייק אגף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: Zesty עוף & אבוקדו Stand ' N Stuff™ טאקו רך, טאקו ארוחת בוקר™ Stand 'N Stuff, ו Chicken Suiza Stand ' N Stuff™ טאקו.

הוראות

1
לשפשף את שני הצדדים של סטייק צלע עם תערובת תיבול טאקו. ב מחבת nonstick 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה עד חם. לבשל סטייק בשמן 8 דקות, פונה פעם אחת. הפחת חום בינוני; מחבת כיסוי. לבשל 15 עד 20 דקות או עד מדחום בשר מוכנס בחלק העבה ביותר של הסטייק קורא 74°.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
סטייק צלעסטייק צלע
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
בואו לעמוד 3 דקות. לחתוך דק על פני התבואה.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
3
טורטיות חום כפי שהורה על חבילה. מילוי טורטיות עם סטייק האגף, צ ' ילי, אבוקדו ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות ריימונד R אוסף מרלו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.