קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

חביתה בתנור גבינה ג'ק

חביתה בתנור גבינה ג'ק
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן, ראשונית וקטוגנית? חביתת תנור גבינת ג'ק יכולה להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 6 מנות עם 405 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רצועות בייקון, ביצים, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון של 36%, המנה הזו לא כל כך מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: בוריטו חביתה עם גבינת ג'ק וסלסת עגבניות, ארטישוק גבינה חביתה בתנור, ו חביתת תנור גבינה ופטריות.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בייקון עד שהוא פריך.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים, שומרים 1 כף טפטופים. הניחו בייקון בצד.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
3
מטגנים בצל בטפטופים עד שהם רכים; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
4
בקערה גדולה, מכים ביצים.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים את החלב, המלח המתובל, 2 כוסות גבינה, בייקון ובצל מוקפץ.
מרכיבים שתצטרך
מלח מתובלמלח מתובל
גבינהגבינה
בצלבצל
בייקוןבייקון
חלבחלב
6
מעבירים ל -2 קו-טי רדוד משומן. תבנית אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 למשך 35-40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מפזרים גבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: יין מבעבע

חביתה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בלאטורה רוסו ספומנטה אדומה. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 8 דולר.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%